loading...

آموزش ساخت سایت

بازدید : 34
پنجشنبه 29 مهر 1400 زمان : 10:02

یکی از بزرگترین چالش ها برای هر کسب و کاری این است که مطمئن شود وقتی مردم به دنبال محصول یا خدماتی مانند شما هستند ، شما را پیدا کرده و به رقبای شما نمی رسند. اما این لزوماً به هزینه SEO و تبلیغات گران قیمت مربوط نمی شود. نه برای کلیک. کارهای زیادی وجود دارد که باید برای بهبود سئو انجام شود تا بتوانید بدون هیچ هزینه ای به جز وقت خود ، بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید. همچنین سئوی م effectiveثرتری خواهید داشت.

1. بهینه سازی برای کاربران ، نه موتورهای جستجو
ابتدا هویت مشتریان خود را یادداشت کنید تا دریابید که محتوای شما به چه کسانی اختصاص دارد. با ایجاد محتوای آموزشی با کیفیت مناسب خریداران ایده آل شما ، به طور طبیعی بهینه سازی SEO خود را بهبود می بخشید.

این به معنی حل مشکلات اصلی شخص شما و کلمات کلیدی مورد استفاده در جستجوها است. فقط بهینه سازی موتورهای جستجو بی فایده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از کلمات کلیدی بیهوده استفاده کنید.

با شخصیت خریداران خود آشنا شوید و برای آنها محتوا تولید کنید و به طور خودکار از موتورهای جستجو لذت خواهید برد.

2. یک پست ساده در وبلاگ بنویسید
وبلاگ نویسی احتمالاً م effectiveثرترین راه برای افزایش ترافیک ارگانیک به سایت شما است. این به شما امکان می دهد عمق بیشتری در وب سایت خود داشته باشید و یک لیست بزرگ از محتوای مفید و بهینه سازی شده با تمرکز بر شخصیت بازار ایجاد کنید. با این حال ، محتوای بد ، هرزنامه یا ارزان می تواند بیشتر از فایده آسیب برساند. از آن دوری کنید.

3. در وبلاگ نویسی شرکت کنید
وبلاگها مکانی برای یکدیگر هستند. به سایت ها و وبلاگ های دیگران ، به ویژه آنهایی که در بازار شما هستند ، بخوانید ، نظر دهید و پیوند دهید. آنها همچنین امیدوارند با خواندن ، نظر دادن و پیوند دادن به سایت شما مشتریان بیشتری را جذب کنند.

مکان خوبی برای شروع کاما است. یک تاکتیک معمولی برای شنیدن صدای شما این است که وقت خود را برای پاسخ دادن به سوالات افراد با کاما و ارائه بینش های واقعی ، ارزشمند و ملموس در زمینه خاصی که در آن تخصص دارید اختصاص دهید.

4- از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید
فقط از محبوب ترین کلمات کلیدی در بازار خود استفاده نکنید. از کلمات کلیدی ویژه ترین محصول یا خدمات خود استفاده کنید. با گذشت زمان ، گوگل و سایر موتورهای جستجو ، وب سایت یا وبلاگ شما را به عنوان مقصدی برای آن موضوع مشخص می کنند ، که به نوبه خود محتوای شما را در رتبه بندی جستجو بهبود می بخشد و سایت شما و مشتریان ایده آل شما را بهبود می بخشد. به شما کمک می کند تا پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که رتبه بندی در Google به معنای تلاش برای یافتن یک موضوع خاص است. به عنوان مثال ، این پست وبلاگ برای کسانی است که می خواهند نحوه افزایش ترافیک سایت را بیاموزند. ما همه کلمات کلیدی مرتبط با SEO را هدف قرار نمی دهیم.


5. برخورد با متا
عنوان متا ، آدرس اینترنتی و توضیحات متا سه عنصر اصلی برای یک صفحه وب یا پست وبلاگ مطلوب هستند. ساده است اما بسیار مثر است. در حقیقت ، همه عوامل SEO در یک صفحه مهم است که برطرف شود ، اما شرح فراداده و فراداده به این معنی است که شما می توانید دقیقاً در مورد آنچه در مورد آن صحبت می کنید به گوگل بگویید.

ما از ابزارهای مختلفی از جمله افزونه Yoast SEO برای وردپرس ، ابزارهای Moz و Ahrefs برای بررسی استفاده می کنیم تا به ما در بهینه سازی صفحات کمک کند. اما فقط نصب افزونه کافی نیست ، شما باید به نوبت روی هر صفحه کار کنید.

6. محتوای با کیفیت سازگار ایجاد کنید
سعی کنید تا جای ممکن مقاله بنویسید و منتشر کنید. اما نه به قیمت کیفیت! هرچه محتوای باکیفیت تری از جمله مقالات طولانی و پست های وبلاگ در وب سایت خود داشته باشید ، فرصتهای بیشتری برای افزایش ترافیک و ترافیک ارگانیک به سایت خود خواهید داشت.

7. استفاده از اتصال داخلی
هنگامی که یک لیست کامل از محتوا دارید ، می توانید آن را به وبلاگ ها و وب سایت خود پیوند دهید و بازدیدکنندگان را به محتوای مرتبط تر هدایت کنید. این می تواند بازدیدکنندگان وب سایت شما را بیشتر نگه دارد ، که به افزایش رتبه جستجوی شما کمک می کند.

HubSpot این فرایند را گروه بندی موضوعات می نامد. بازاریابی پالسی خواندن این مقاله HubSpot در مورد خوشه بندی را توصیه می کند.

از اتصالات داخلی زیاد استفاده نکنید. استفاده بیش از حد باعث ایجاد هرزنامه می شود.

بازدید : 33
پنجشنبه 29 مهر 1400 زمان : 9:44

این مقاله در مورد چگونگی اشتیاق ، مردم ، دموکراسی و محصولات می تواند شغل شما را به عنوان صاحب مشاغل ، مدیران یا کارکنان که به دنبال راه های جدیدتری برای توسعه کسب و کار شما هستند ، تقویت کند. برای کمک به.

1. اشتیاق
آیا علاقه ای به کاری که انجام می دهید دارید؟ اگر نه ، چرا که نه؟ چه کاری می توانید انجام دهید تا به کار خود علاقه مند شوید و این علاقه را هر روز با خود همراه کنید؟ آیا دیگران متوجه علاقه شما به کار شما می شوند؟ آیا می توانید اشتیاق خود را به موقع حفظ کنید؟

وقتی مردم کاری را که دوست دارند انجام دهند ، دیگر آن را صدا نمی زنند زیرا سرگرم کننده است. اگر فردی به ندای قلب خود گوش دهد ، منابع درونی انرژی مثبت خود را پیدا می کند ، بنابراین نتیجه این می شود که شما کار خود را بر اساس میل و اشتیاق بنا می کنید و ایده کار شما از اشتیاق شما نشأت می گیرد. و هنگامی که مربوط به کارکنان و مشتریان است. شما کار را به سرگرمی منتقل می کنید و منجر به موفقیت می شوید.

2. مردم
چه نوع افرادی برای شما و با شما کار می کنند؟ چه جور آدمی هستی؟ آیا مشتریان شما افراد شایسته ای هستند؟ آیا آنها را انتخاب کرده و به آنها خدمت می کنید؟ آیا با مشتریان و کارکنان خود روابط پایداری دارید؟

افراد خوب نیز کارکنان خوبی می شوند ، بنابراین شرکتی پر از کارکنان خوب مشتریان خوبی به دست می آورد.

آموزش و آموزش مناسب کارکنان خوب نتیجه مستقیم میل و اشتیاق است. علاقه به کار باعث وفاداری کارکنان می شود. کارکنان وفادار محصولات بهتری تولید می کنند و خدمات بیشتری ارائه می دهند. خدمات و محصول خوب همچنین مشتریان بهتری را جذب می کند و مشتریان بهتر وفادار هستند و در نهایت ارزش زیادی را برای کار به ارمغان می آورند.

3. دموکراسی
همه دوست دارند دیگران او را بشناسند. آیا با مشتریان مانند دوستان خود رفتار می کنید؟ آیا نام آنها را می دانید؟ اسامی اعضای خانواده آنها چطور؟ آیا می دانید آنها به چه سرگرمی علاقه دارند؟ به این سوالات و همکاران خود پاسخ دهید. آیا روابط نزدیکی با همکاران و مشتریان دارید؟ آیا تلاشهای شما در این زمینه یک جامعه صمیمی ایجاد کرد؟

در شرایط مساوی ، همه ما خرید را تجربه کرده ایم که در آن خود را به عنوان یک منبع درآمد برای فروشگاه به عنوان یک دوست معرفی می کنیم. رابطه خوب با مشتری چنین تجربه ای را ایجاد می کند و مشتری در مورد این تجربه با دوستان ، خانواده و همکاران صحبت خواهد کرد.

4. محصول
هیچ یک از چهار مورد ذکر شده نمی تواند از برداشت بد جلوگیری کند. آیا به کیفیت کارهایی که انجام می دهید اهمیت می دهید؟ چه نوع خدماتی ارائه می دهید؟ چطوری این کار را انجام میدهی؟ آیا محصول شما جهان را برای شما نشان می دهد؟ آیا توانستید فضایی را ایجاد کنید که در آن محصول شما همیشه حرف اول را بزند؟

یک محصول خوب گاهی می تواند منجر به غفلت از اصول دیگر شود. اما PS های دیگر قادر نخواهند بود بر پیامدهای جدی یا فاجعه بار یک محصول غلبه کنند.

البته ، برای شروع یک کسب و کار ، شما به بیش از این چهار ps نیاز دارید که بسیار ساده به نظر می رسند. اما حقیقت این است که این چهار اصل همه عوامل اصلی موفقیت را در بر می گیرد.

بازدید : 32
دوشنبه 21 تير 1400 زمان : 17:21

برای اولین بار در تاریخ نیوسئو دوره آموزش رایگان سئو تحت عنوان “آموزش سئو برق آسا” تقدیم شما دوستان عزیزتر از جان خواهد شد.

این دوره شبیه هیچ دوره رایگان دیگری در دنیا نیست و توضیحات آن در کلیپ 7 دقیقه ای پایین آمده است:

پیش ثبت نام برای شرکت در دوره آموزش سئو رایگان

آموزش غیرحضوری سئو


آموزش سئو

آموزش سئو

آموزش سئو برای مدیران سایت ها و شرکت ها بیشک مهمترین و تاثیرگذارترین عامل پیشرفت است و برای فراگیری کامل آن باید تلاش ویژه ای کرد، شاید برای همین است که سئو سومین شغل پردرآمد دیجیتال مارکتینگ دنیاست.

برای آموزش سئو سایت های وردپرس به صفحه آموزش سئو وردپرس مراجعه نمایید (البته بعد از مطالعه کامل این صفحه…).

سئو فقط به معنای بهینه سازی سایت ها برای گوگل نبوده و شامل تمام موتورهای جستجو می شود اما در ایران استفاده از گوگل به مراتب بیشتر از سایر موتورهای جستجوگر است پس باید تمام تمرکز ما بر روی نکات سئو سایت برای گوگل باشد.

شرکت در دوره های حضوری و جامع آموزش سئو

دوره جامع آموزش سئو از مقدماتی تا فوق حرفه ای و به صورت حضوری برگزار می شود. این آموزش ها که سرفصل های آن در صفحه مربوطه به صورت کامل لیست شده است، توسط امیر قمصری تدریس شده و دارای هدایا و خدمات پشتیبانی ارزشمند است. سایت عادل سایت هم در زمینه سئو فعالیت بسیار عالی دارند.

سئو چیست

به زبان ساده سئو علمی است که به وسیله آن وب سایت شما می تواند در نتایج موتورهای جستجوگر از جمله گوگل نمایان شده و افزایش ترافیک داشته باشد. این علم شامل تکنیک های بسیار زیاد و جذابی است که نیاز به تمرین فراوان و درنتیجه تسلط بر بهینه سازی سایت به صورت سئو داخلی و سئو خارجی دارد.

سایت شما با قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل با افزایش بیش از 50 برابری فروش مواجه خواهد شد که شاید باورکردنی نباشد اما کسانی که تجربه کرده اند می دانند قدرت سئو سایت حتی از این هم بیشتر است.

💥 دوره جامع آموزش سئو 💥

آموزش سئو رایگان با استفاده از کتاب و فیلم آموزش سئو

در سایت نیوسئو آموزش سئو رایگان ارائه می گردد تا افراد علاقه مند به این عرصه بتوانند دانش خود را در زمینه سئو لحظه به لحظه بهبود بخشند و از آن در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنند. این آموزش ها به چند حالت کتاب آموزش سئو، فیلم آموزش سئو و متون آموزش سئو ارائه شده است.

این بخش در زمینه آموزش سئو سایت و بهینه سازی سایت ها برای گوگل می‌ باشد. بیشک با خواندن این مقالات شما می توانید سایت خود را به شرایط مطلوبی در رتبه بندی های گوگل برسانید و در نتیجه آن باعث افزایش بازدید، افزایش مشتری و در نهایت افزایش فروش خود شوید.

در این مقالات سعی شده است که مباحث برای دوستان مبتدی و کارشناسان حرفه ای دسته بندی شده باشد تا هرکدام در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسند.

الگوریتم های گوگل خیلی سریع بروزرسانی می شوند و بنابراین نیاز است شما همواره به اطلاعات جدید سئو و بروزرسانی های مداوم گوگل دسترسی داشته باشید. نیوسئو به عنوان بروزترین مرجع سئو ایران همواره شما را از نکات جدید سئو مطلع خواهد کرد.

بنابراین پیشنهاد می کنم حتما هر دو روز یک بار به سایت نیوسئو سر بزنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات سئو مطلع شوید و از بروزرسانی های احتمالی جا نمانید! …

پیشنهاد ما این است که اگر شما در زمینه سئو مبتدی هستید، در ابتدا از کتاب های نیوسئو استفاده کنید تا ضمن آشنایی بیشتر با علم سئو از تکنیک های سئو هم اطلاع پیدا کنید و سپس به سمت حرفه ای شدن پیش بروید.

https://www.newseo.ir/seo-learning

بازدید : 33
جمعه 24 ارديبهشت 1400 زمان : 21:11

نحوه افزایش نرخ کلیک یا CTR
اگر می خواهید با الگوریتم ها و به روزرسانی های جدید گوگل همراه باشید ، SEO را تقویت کنید و موقعیت بهتری نسبت به رقبای خود بدست آورید ، باید توجه ویژه ای به CTR یا نرخ کلیک کاربر در نتایج Google داشته باشید.

در مقالات قبلی ، ما به الگوریتم RankBrain و تأثیر آن بر SEO اشاره کردیم ، که مهمترین ابزار Google برای تأثیر بر نرخ کلیک در نتایج رتبه بندی است. در این مقاله ، ابتدا سعی می کنیم بفهمیم CTR چیست و سپس تکنیک هایی را برای افزایش نرخ کلیک خود به شما آموزش می دهیم.

CTR چیست؟
قبل از تعریف دقیق تر ، باید بدانیم CTR به چه معنی است. این عبارت ترکیبی از سه کلمه Click Through Rate است که نزدیک ترین ترجمه به فارسی کلیک است.

هنگامی که یک کاربر موتور جستجوی گوگل را جستجو می کند ، نتایج متفاوتی را مشاهده می کند. با مشاهده لیست نتایج ، او تصمیم می گیرد که چه کسی را کلیک کند. میزان کلیک به درصد کاربرانی است که در پیوند به سایت شما در نتایج جستجو کلیک می کنند.

تعداد کلیک کاربر در سایت شما تقسیم بر تعداد بازدید صفحه کاربری شما (

مقدار CTR برای هر کلمه کلیدی و هر صفحه متفاوت است. به عنوان مثال ، CTR شما ممکن است 10٪ برای دوره آموزش SEO باشد ، اما 18٪ برای دوره آموزش SEO ، هر دو عبارت منجر به یک صفحه در سایت می شود.

اطلاعات کلیک را می توان در Google Search Console یافت. در بخش "عملکرد" اطلاعات مفصلی درباره آمار سایت شما برای نمایش کلمه ، تعداد کلیک و در نهایت CTR ارائه می شود.

آمار جستجو ، کلیک و CTR را برای کاربران نشان دهید
همچنین یک CTR متوسط برای هر صفحه در سایت شما محاسبه می کند که میانگین CTR برای تمام کلماتی است که صفحه شما در نتایج جستجو نمایش می دهد.

آموزش تصویری: CTR چیست و چه کاری انجام می دهد؟
یک فیلم ببینید

00:00
08:57


هنگامی که یک کاربر موتور جستجوی گوگل را جستجو می کند ، نتایج متفاوتی را مشاهده می کند. با مشاهده لیست نتایج ، او تصمیم می گیرد که چه کسی را کلیک کند. میزان کلیک به درصد کاربرانی است که در پیوند به سایت شما در نتایج جستجو کلیک می کنند.
برداشت چیست؟
Impression به معنای حضور شما در نتایج جستجو است. هر بار که کاربر عبارتی را در Google جستجو می کند ، برداشتی برای همه نتایج در صفحه ثبت می شود. حتی اگر در قسمت های خاصی مانند نمای نقشه یا نمایش تصویر باشید ، این برداشت برای شما در نظر گرفته می شود.

اگر در پایین صفحه دوم نتایج Google هستید ، اما کاربر به این صفحه مراجعه نمی کند ، برداشت برای شما ثبت نمی شود ، اما اگر کاربر وارد صفحه دوم شود ، حتی اگر به صفحه پیمایش نکنید در پایین صفحه برای دیدن نتیجه خود ، تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

یکی از مهمترین نگرانی های ما در مورد سئو ، تعیین میزان دقیق جستجوی کلمات است. ابزارهای مختلفی مانند برنامه ریزی کلمات کلیدی و kwfinder برای این مورد استفاده می شود ، اما هیچ یک از آنها نمی تواند تعداد دقیق را اعلام کند. وقتی در عبارت هدف به صفحه اول گوگل می رسیم ، هر بار که کاربر جستجو می کند ، در نتایج ظاهر می شود و در نتیجه ، آمار برداشت سایت ما دقیقاً برابر با تعداد جستجو در آن کلمه خواهد بود.

به همین دلیل ، رسیدن به صفحه اول Google علاوه بر اینکه در جذب مخاطب بیشتر به ما کمک می کند ، به منابع با ارزشی مانند تعداد جستجوهای جستجو و تنوع اصطلاحات جستجو نیز دسترسی پیدا می کند.

میانگین CTR براساس رتبه بندی Google
به طور متوسط ، هر رتبه بندی در نتایج گوگل دارای درصد مشخصی از کلیک کاربر است. بالاترین CTR معمولاً مربوط به رتبه بندی گوگل است که در حال حاضر نزدیک به 32٪ برای دسک تاپ و 24٪ برای دستگاه های تلفن همراه است. توجه داشته باشید که این یک میانگین جهانی برای همه شرایط و سایت ها است. در نتیجه ، ممکن است در Google رتبه بندی شوید ، اما CTR شما بیش از 80٪ یا حتی کمتر از 20٪ است.

نمودار زیر میانگین CTR برای رتبه بندی نتایج Google در نوامبر 2017 را برای هر دو نسخه تلفن همراه و دسک تاپ نشان می دهد. همانطور که در نمودار نشان داده شده است ، رتبه 1 گوگل در مجموع 2 تا 5 رتبه بازدید کننده را به خود جذب می کند و این اهمیت کسب رتبه Google را نشان می دهد.

نمودار CTR متوسط براساس رتبه Google
طی دو سال گذشته ، Google ابزارهای مختلفی مانند Google Maps ، News View ، قطعه های غنی و کهک را معرفی کرده است ، که هر یک از آنها در صفحه نتایج جستجو جا می گیرند. علاوه بر این ، تبلیغات گوگل باید به این لیست اضافه شود ، زیرا این یک تأثیر عملی در موقعیت رتبه بندی و نرخ کلیک دارد.

تأثیر تبلیغات Google بر نرخ کلیک یا CTR
آمار نشان می دهد که فقط در مدت دو سال ، ارزش رتبه اول گوگل 37٪ کاهش یافته است. یعنی اگر دو سال پیش در رتبه 1 قرار داشتید تقریباً 50٪ کاربران را به خود جذب می کردید

بازدید : 76
شنبه 21 فروردين 1400 زمان : 15:52

ممکن است قبلاً بارها به فکر راه اندازی یک تجارت اینترنتی افتاده باشید ، اما همیشه با خود گفته اید که بدون سرمایه نمی توانید کار خود را شروع کنید. آنقدر این حرف را به خودت و به اطرافیانت گفته ای که خودت هم به آن اعتقاد داری. شما همیشه سایت های بزرگی را دیده اید و فکر می کنید که آنها نیز میلیاردها دلار برای شروع کار داشته اند و بدون این پول شما به هیچ وجه نمی توانید یک کار را شروع کنید.

واقعیت این است که بدون سرمایه سرمایه گذاری در هر کاری امکان پذیر است و اگر پولی برای راه اندازی کار خود ندارید ، باید خدا را شکر کنید. تعجب نکنید ، من در مورد بعدی در مورد این بیشتر توضیح خواهم داد.

من سرمایه کافی برای شروع تجارت اینترنتی خود را داشتم ، اما به هیچ وجه به آن نرسیدم. من دو دلیل برای این موضوع داشتم. اول اینکه به خودم ثابت کنم شروع کار آنلاین بدون سرمایه امکان پذیر است. و دوم اینکه ، به افرادی که در اطراف من هستند و دائماً به دنبال سرمایه اولیه هستند ، بدون سرمایه اولیه ، می توان یک تجارت پایدار و سودآور را شروع کرد.

بگذارید یک واقعیت را برای شما بگویم. به محض دسترسی به این مقاله و خواندن آن ، به این معنی است که یا تلفن همراه دارید ، یا لپ تاپ یا کامپیوتر. اگر می خواهید یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید ، اینها تنها برخی از نرم افزارهای اشتراکی هدف است که می توانید استفاده کنید.

شاید کمی گیج شده باشید یا فکر می کنید می خواهم با شما شوخی کنم. اما واقعاً اینگونه نیست! در این مقاله من با سندی به شما ثابت خواهم کرد که برای راه اندازی هر تجارت ، تأکید می کنم که هر مشاغل به پول زیادی احتیاج ندارند. بدون سرمایه می توانید کار خود را شروع کنید. البته ، شروع یک تجارت اینترنتی بسیار آسان تر است ، شما فقط باید راه را بدانید.

اگر می خواهید بدانید چطور چنین چیزی امکان پذیر است ، تا پایان این مقاله با من باشید. اگر واقعاً این درگیری ذهنی در مورد چگونگی مقایسه سرمایه اولیه برای شروع کار خود را دارید ، به من اعتماد کنید و این مقاله را به طور کامل بخوانید.

آیا واقعاً می توان بدون سرمایه کار خود را شروع کرد؟
فرض کنید آنها همین الان 10 میلیارد تومان به شما می دهند و به شما می گویند یک شرکت تولید پوشاک راه اندازی کنید. آیا می دانید چه دستگاه هایی را باید تهیه کنید؟ آیا می دانید لباس چگونه ساخته می شود؟ آیا می دانید تامین کنندگان را از کجا پیدا کنید؟ آیا می دانید چگونه نیروی کار را جذب کنید؟ آیا می دانید چگونه کارخانه خود را مدیریت کنید؟ آیا می دانید چگونه با کارمندان خود رفتار کنید؟ آیا می دانید چگونه یک سیستم بسازید؟ آیا می دانید چگونه مشتری جذب کنید و با آنها قرارداد ببندید؟ و به هزاران س .ال پاسخ دهید.

آیا تا به حال دیده اید که مثلاً بنیانگذار یکی از موفق ترین رستوران های زنجیره ای در جهان از ابتدا ثروتمند باشد یا مثلاً با ارثی که از پدرش گرفته است ، آن رستوران های زنجیره ای موفق را بزند؟

موریس و ریچارد مک دونالد

بهتر است به زندگی نامه کارآفرینان موفق نگاهی بیندازید. آیا شما موریس و ریچارد مک دونالد را می شناسید؟ صاحبان رستوران های زنجیره ای مک دونالد که با غرفه سیار هات داگ شروع به کار کردند. و پس از مدتی ، آنها موفق شدند غرفه را به یک رستوران کوچک و رستوران کوچک را به هزاران شعبه مک دونالد در سراسر جهان تبدیل کنند.

مثال دیگر نصرت ، رستوران دار مشهوری است که با گوشت به روشی خاص رفتار می کند و ما همیشه این نمک اندازی جالب گوشت را به یاد می آوریم. نصرت سالها یک غذای نمکی معمولی بود! عکس های قدیمی او در صفحه اینستاگرامش موجود است.

نصرت ، صاحب رستوران معروف

سالها بعد ، او با فیلمی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد به شهرت رسید و اکنون صاحب رستوران های زیادی در کشورها و شهرهای مختلف است. نصرت در ابتدا سرمایه ای نداشت و همانطور که گفتم او یک کارگر معمولی رستوران بود. او سالها برای رسیدن به اینجا کار کرد. فکر نکنید که در یک شب فقط با یک ویدیو معروف شد! وی پس از سالها تلاش به یکی از مشهورترین صاحبان رستوران در جهان تبدیل شد.

منطقی باشید آیا واقعا می توانید بدون آزمایش یک کار موفق را شروع کنید؟ واقعاً اینطور نیست. بپذیرید که پول در واقع همه چیز نیست. پول فقط موفقیت شما را تسریع می کند. این فقط یک ابزار است ، اما موفقیت شما را تضمین نمی کند.

به مشاغلی نگاه کنید که با ده ها میلیارد دلار دارایی از بین رفته است. یک نمونه برجسته از فروشگاه اینترنتی 5040 ، که با تمام سرمایه اولیه نمی تواند زنده بماند و از بین می رود. با این حال ، این یک مرورگر وب نیست و هنوز هم توسط افراد مشهور استفاده می شود.

چرا فردا مشاغل خانگی خود را شروع کنید؟
کارآفرینی که کار خود را با پول زیاد راه اندازی می کند ، از کارآفرینی هیچ درسی نمی آموزد. کارآفرینی یعنی آزمایش. این یعنی یادگیری مداوم. این یعنی شکست خوردن. یعنی راهی که انتهای آن مشخص نیست!

وقتی بدون پول کارآفرینی کردم ، باید یاد می گرفتم که چگونه محتوا تولید کنم. من هر روز سه مقاله می نویسم. من آنقدر نوشتم ، آنقدر بازنویسی کردم که نوشتن را یاد بگیرم. سپس فتوشاپ ، طراحی وب سایت ، سئو ، تبلیغات ، فروش آنلاین و هر آنچه مربوط به دنیای بازاریابی دیجیتال است را آموختم.

شاید اگر پول زیادی داشتم ، هرگز برای یادگیری این کار نمی رفتم و سعی می کردم افرادی را برای این کار استخدام کنم. شاید من هرگز بازاریابی محتوا را یاد نگرفتم. شاید همینطور باشد

بازدید : 66
شنبه 21 فروردين 1400 زمان : 15:50

اگر به فکر راه اندازی مشاغلی هستید اما از آنجا که هنوز تصوری از آن ندارید ، قطعاً در این مقاله به ایجاد تجارت اینترنتی خود می پردازید. پس با ما همراه باشید.

اولین سوالی که پیش می آید این است که چرا برای راه اندازی تجارت اینترنتی به ایده ای نیاز دارید؟ در اینجا پاسخ این سوال در Blog Jacket وجود دارد:

"بیشتر مردم فکر می کنند که فن آوری های جدید باعث از بین رفتن مشاغل سنتی می شود. اما حقیقت این است که این فناوری های جدید باعث ایجاد مشاغل جدید و فرصت های شغلی آماده استفاده برای افراد می شود و مشاغل سنتی نیز می توانند از این فناوری ها برای رشد تجارت خود و کسب درآمد اینترنتی استفاده کنند.

شروع یک کار آنلاین آسان تر از انجام کار است. فقط از طریق کامپیوتر و اتصال به اینترنت می توانید این کار را حتی در خانه به راحتی انجام دهید. نکته اصلی این است که برای شروع کار نیازی به سرمایه گذاری زیاد نیست ، شما فقط به ایده شروع کار نیاز دارید.

ایده های استارت آپی که ما در این مقاله به اشتراک می گذاریم در مورد چگونگی ایجاد یک تجارت آنلاین است و شما هنوز هم باید سخت تلاش کنید تا موفق شوید. "

اما این ایده ها چیست؟

ایده های عملی برای شروع یک تجارت آنلاین
وبلاگ
یکی از عملی ترین ایده ها برای راه اندازی مشاغل آنلاین ، وبلاگ نویسی است. با ایجاد یک وبلاگ مستقیماً درآمد کسب نمی کنید. بلکه از طریق مزایایی که یک وبلاگ به همراه دارد ، می تواند درآمد جذابی ایجاد کند. یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد از وبلاگ شما تولید محتوا و بازدید از وبلاگ است.

وبلاگ

همکاری در فروش یا شرکتهای وابسته
یکی دیگر از عملی ترین راه های شروع کار بازاریابی یا شرکت های وابسته است. به این ترتیب شما بستری را فراهم می کنید که در آن کالا یا خدمات را به شرکت دیگری می فروشید. درآمد حاصل از این کار بسیار جذاب است ، زیرا وظیفه اصلی تحویل و تحویل کالا و خدمات به عهده شما نیست و شما فقط یک واسطه بازاریابی هستید. فرض کنید برای فروش محصولات فیزیکی یک شرکت وابسته دارید. در این صورت ، شما نیازی به تأمین کننده کالا یا خدمات ندارید و همچنین نیازی به مشکلی در حمل و نقل ندارید.

یکی از بهترین راه های کسب درآمد از بازاریابی یا تجارت وابسته ، کسب درآمد از طریق فروش محصول است. دیجی کالا هزاران محصول دارد که با فروش آنها به راحتی می توانید درآمد بالایی کسب کنید. برای این کار فقط به فروش همکاری Digikala نیاز دارید. نمونه های بسیاری وجود دارد که بدون تلاش اضافی درصد قابل توجهی از سهم فروش دیجی کالا را با استفاده از این افزونه به دست آورده اند. بنابراین ، همکاری در فروش دیجی کالا که درآمد آن بسیار جذاب است را جدی بگیرید.

دوره های آنلاین ایجاد و بفروشید
آموزش فروش همیشه مخاطب و تعداد خود را داشته است. اما در سال گذشته ، به دلیل اپیدمی تاج ، محبوبیت دوره های آنلاین بسیار افزایش یافته است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در یک زمینه تخصصی شوید و یک دوره آموزشی متناسب با تخصص خود ایجاد کنید و سپس آن را بفروشید. فروش آن به دو روش امکان پذیر است. یکی ایجاد صفحه اینستاگرام و فروش دوره خود در اینستاگرام یا راه اندازی یک سایت آموزشی با فروش یک سایت آموزشی برای خود. برای ایجاد یک سایت آموزشی و یک سایت فروش دوره آنلاین می توانید از الگوهای آموزش ژاکت که کار شما را بسیار راحت کرده اند استفاده کنید و می توانید از آنها برای طراحی سایت مدرسه خود استفاده کنید.

یک متخصص سئو شوید
موضوع سئو و اهمیت آن بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه هر کسی که وب سایت داشته باشد برای افزایش بازدید ارگانیک به سایت خود به یک متخصص SEO و SEO احتیاج دارد. در همین حال ، برخی از افراد SEO خود را به منابع خارجی سپردند ، اما درصد قابل توجهی از افراد خود می خواهند SEO خودشان شوند. بنابراین آنها به دنبال آموزش سئو هستند. بنابراین ، اگر یک متخصص سئو هستید ، می توانید با انجام پروژه های سئو و آموزش سئو به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. در زمینه آموزش سئو ، یکی از بهترین توصیه های آموزشی برای درمان با کت. Seotherapy یک ژاکت زنده در روز دوشنبه است که در آن محمد زراعتی ، مدیر ژاکت ، هر هفته SEO را آموزش می دهد و شما می توانید در این جلسات هفتگی جدیدترین نکات مربوط به SEO را بیاموزید.

دامنه ها را بخرید و بفروشید
ایده دیگر برای شروع کار خرید و فروش دامنه است. می توانید یک وب سایت داشته باشید و دامنه های اینترنتی را در آن بفروشید. اگر کمی هوش دارید و می توانید دامنه های زیبا و خاصی را پیدا و آماده کنید ، پس از مدتی می توانید مشتریانی پیدا کنید که حاضرند هر مبلغی را برای خرید آن پرداخت کنند. علاوه بر این ، شما می توانید دامنه ها را به افراد دیگر در سایت خود بفروشید و با دریافت پورسانت از فروش آنها ، درآمد کسب کنید.

پشتیبانی فنی ارائه دهید
تجارت دیگری که می توانید در آن شروع کرده و درآمد کسب کنید ، پشتیبانی است. با ایجاد نمایندگی ارائه دهنده خدمات فنی می توانید با حل مشکلات فنی سایت درآمد کسب کنید

بازدید : 41
پنجشنبه 19 فروردين 1400 زمان : 9:05

با این حال ، طراح وب و مدیر وب که فعالیت های گرافیکی را برای وب سایت هایی که ایجاد می کنند نیز انجام می دهند ، ممکن است تجربه بیشتری در پردازش "آرم ها" داشته باشند. آنها احتمالاً مناسب ترین افراد برای ارائه نظر انتقادی خود در مورد ایجاد یک شرکت یا آرم حرفه ای هستند .

وقتی با مشتریانی که از من درخواست ایجاد وب سایت در رم می کنند تماس می گیرم ، می توانم با 3 مورد مختلف روبرو شوم.

  1. مشتری آرم شرکت ندارد.
  2. مشتری در حال حاضر یک آرم بی کیفیت یا دارای نمودار گرافیکی استفاده می کند.
  3. مشتری که از نظر گرافیکی یک آرم متناسب با زمان و وب دارد.

در دو مورد اول ، ایجاد یا تغییر ساختار آرم به مشتری پیشنهاد می شود و هنگامی که پیشنهاد پذیرفته می شود ، ضروری است که اهمیت تولید یک آرم با کیفیت بالا را به مشتری منتقل کنیم.
سایت های تخصصی و متخصصانی وجود دارند که این نوع کارها را عمدتا و یا به طور انحصاری انجام می دهند.
با این حال ، طراح وب و مدیر وب که فعالیت های گرافیکی برای وب سایت هایی که ایجاد می کنند نیز انجام می دهند ، ممکن است تجربه بیشتری در پردازش "آرم ها" داشته باشند. آنها احتمالاً مناسب ترین افراد برای ارائه نظر انتقادی خود در مورد ایجاد یک شرکت یا آرم حرفه ای هستند .
در حقیقت ، وب از قوانین کاملاً متفاوتی نسبت به قوانین کلمه چاپی پیروی می کند. به همین دلیل داشتن تخصص در زمینه وب بلکه سلیقه زیبایی شناسی خاصی نیز ضروری است.
یک چشم متخصص قادر به خواندن "زیبایی" و همچنین خواندن "فنی" از خود آرم است. این دو مهارت برای یکدیگر ضروری نیستند و ویژگی آن طراحان وب با تجربه وب زیاد و تمام تحولات و تغییرات آن است.

اولین ملاحظات برای ایجاد آرم

ملاحظات اولیه ای که باید هنگام طراحی آرم در نظر بگیریم چیست؟
اگر از یک طرف ، آرم برای ما اولین تماس با مشتری باشد (کسی گفت مانند نقطه کوه یخی است) ، از طرف دیگر "مارک" درک و تجربه واقعی و ملموس آن خواهد بود. محصول یا خدمات خریداری شده (مانند تمام یخ های مخفی شده در زیر نوک کوه یخ).
به همین دلیل، ما هرگز نباید فراموش برای مطابقت با هویت آرم را به حقیقتی از نام تجاری، در یک کلمه: ثبات .
در نهایت ایجاد موفقیت آمیز یک آرم کافی نخواهد بود (همچنین به آن نیاز خواهید داشت اما نه به طور انحصاری). ارزش یک مارک تجاری توسط عوامل بی شماری مانند: کیفیت خدمات و محصولات نشان داده خواهد شد. تداوم کمک ؛ دوام محصول. در اصل ، مارک تجاری با مجموع تمام ارزشها و تجربه واقعی مشتری ساخته خواهد شد. اگر همه اینها با تصویر منتقل شده توسط آرم مطابقت داشته باشد ، چرخه بسته خواهد شد.

اگر ما یک لوگو ایجاد کنیم که با آن تجمل ، ثروت ، اهمیت را بیان می کند ، مشتری انتظار تجمل ، ثروت ، انحصار را دارد. اینها مقادیری است که وی باید در محصول یا خدمات پیدا کند.
با این حال ، ما باید یک قدم به عقب و یک قدم به کنار برویم.
باید توجه داشته باشیم که در واقع آرم ، در اولین تماس با مشتری ، به خودی خود ناچیز است. بنابراین اینکه بگوییم مجموعه ای از مقادیر در یک آرم قابل مشاهده هستند ، تا حدی نادرست است. در حقیقت ، مجموعه مقادیر فقط در پست الکترونیکی و بعداً توسط مشتری به یک آرم نسبت داده می شوند.
به عنوان نمونه می توان به آرم نایک اشاره کرد که به خودی خود معنای دقیقی ندارد در حالی که امروزه دارای ارزشی است که توسط اکثر ورزشکاران و بعداً توسط عموم مردم به آن نسبت داده شده است.

گزینه اول

طبیعی ترین کاری که باید هنگام طراحی لوگو انجام شود ، انتخاب یک نماد گرافیکی است که شامل بخشی از معانی ما می خواهیم به هدف خود منتقل کنیم.
استفاده از یک نماد گرافیکی مشترک که از قبل در تخیل و ارتباطات انسانی وجود دارد ، روند انتقال و نسبت دادن مقادیر به آرم را تسهیل و تسریع می کند.

گزینه دوم

اگر این فرصت را داشته باشیم که در ساخت تخیل جمعی با توجه به مقادیر نشان در این مورد وقت و پول سرمایه گذاری کنیم ، می توانیم به سمت نمادین و گرافیک انتزاعی تر حرکت کنیم. تخصیص مقادیر در این مورد دوم در زمان های طولانی تر انجام می شود.

کانالهای ارتباطی

دسته دوم ارزیابی ها مربوط به استفاده از "آرم" یا دقیق تر در کدام دستگاه (دانشمندان کامپیوتر می گویند "دستگاه") و در کدام کانال ها (رسانه های چاپی ، آگهی ها ، تلویزیون ، فیلم های پخش شده ، وب سایت ها) ارائه / نمایش داده می شود آرم

نظر رایج فعلی این است که آرم قبل از هر چیز باید برای وب طراحی شود زیرا خواندن (یا تفسیر) آن بهینه خواهد بود و نیازی به سازگاری بیشتر گرافیکی ندارد. فقط بعداً باید هدف خود را برای انطباق با سایر کانالهای ارتباطی مانند رسانه های چاپی تعیین کنیم. تنظیمات در این زمینه ساده تر خواهد بود.

بازدید : 60
پنجشنبه 19 فروردين 1400 زمان : 9:05

اتفاقات باورنکردنی در علوم کامپیوتر در حال رخ دادن است . نکته تکان دهنده این است که آنها با سرعت نور اتفاق می افتند. یادگیری آنها به یک اولویت تبدیل شده است.

به گفته آلوین تافلر "بی سواد آینده کسی نخواهد بود که قادر به خواندن نیست ، بلکه کسی است که نمی داند چگونه یاد بگیرد".

نه تنها تضمین شده است که همانطور که توماس لورن فریدمن در کتاب "با تشکر از اینکه دیر به دیر آمدید" پیشنهاد داده است ، همه این موارد برای یادگیری بیشتر و بیشتر خواهد شد و ما در یادگیری آنها هرچه بیشتر مشکل خواهیم داشت.

یادگیری تایپ روی صفحه کلید را یاد می گیرید؟ چه مفهومی داره؟ اما انجام تمرینات خوشنویسی در دبستان چه فایده ای دارد که ابزار نوشتن دیگر مقاله نیست ، بلکه ویرایشگر متن است؟

بیایید یک قدم جلو برویم. امروزه امکان دیجیتالی کردن متن به سادگی با مکالمه صوتی با هر دستگاه "تلفن هوشمند" یا "رایانه لوحی" با استفاده از برنامه های رایگان ارائه شده توسط فناوری دیجیتال فعلی (2018) وجود دارد.

بیایید یک قدم جلوتر برویم. یادگیری تایپ با صفحه کلید فردا ممکن است با توجه به ظهور هوش مصنوعی کاملاً بی فایده باشد. رایانه های فردا احتمالاً دستیار تولید بیشتر از ماشین / ابزار خواهند بود.

ممکن است یادگیری تایپ روی صفحه کلید قدیمی باشد.

با این حال ، حتی اگر فناوری اطلاعات رابطه ما با "بهره وری" را مختل کند ، همیشه قادر به حل همه مشکلات نیست.

چرا یادگیری صحیح تایپ با صفحه کلید مفید است؟
بیایید پرونده دیکته رایانه را بررسی کنیم . به عنوان مثال سیستم های دیکته هنوز قادر به تشخیص و آماده سازی علائم نگارشی در متن نیستند. متن ، وقتی دیکته شود ، کامل نیست و به روتوش گسترده نیاز است.

متن دیکته شده ، صدای آن ، صدای زبان "گفتاری" متنی است که در خواندن به درستی کار نمی کند. متن های دیکته شده برای تسهیل استفاده در خواندن باید لزوماً روتوش شوند.

دانستن نحوه استفاده سریع و موثر از صفحه کلید مهارتی است که هنوز هم در دنیای کار کاملاً ضروری است.

ما می خواهیم مورد دیگری پیدا کنیم که در آن تایپ صفحه کلید مورد نیاز است؟ آسان! در مورد برنامه نویسی رایانه ، تایپ صفحه کلید ضروری است. در حال حاضر ، برنامه نویسی نمی تواند از طریق سیستم های دیکته انجام شود. اگرچه فناوری اطلاعات از طریق "کپی" و "چسباندن" ، کتابخانه های مشترک ، بخشهایی از کد از پیش تدوین شده پیش می رود ، مطمئناً موثرتر و دقیق تر است که بتوانید کدهای خود را با جزئیات بسازید: این فقط با تایپ کردن روی صفحه کلید

مورد مهم دیگر استفاده از برنامه هایی مانند صفحات گسترده (Microsoft Excel یا Open Office Calc) است. استفاده سریع از صفحه کلید ضروری است و نمی تواند دانش در مورد موقعیت کلیدها را نادیده بگیرد بلکه همچنین می توان از میانبرهای صفحه کلید (کلیدهای داغ) و کلیدهای داغ همراه با استفاده از ماوس استفاده کرد.

امروزه انجام یک دوره آموزشی که به ما در تایپ صحیح و سریع صفحه کلید کمک می کند ، برای همه ضروری است.

آموزش تایپ صفحه کلید در مدرسه
امروز مدرسه ایتالیا در این مورد خیلی دیر شده است.

مشکلات بسیاری وجود دارد که هنوز باید رفع شوند و به نظر نمی رسد که راه حل ها گوشه ای باشند:

کمبود بودجه برای راه اندازی کلاسهای IT؛

کمبود مهارت از طرف معلمان و استادان.

خانواده ها هنوز اعتقاد ندارند که کسب مهارت های رایانه ای یک اولویت اصلی است.

برای معرفی دروس جدید باید برنامه های آموزش مدارس کاملاً بازنگری شود.

با انتشار طرح ملی مدرسه دیجیتال در سال 2015 پیشرفت حاصل شده است . اما مدارس در عمل نتوانسته اند آنچه را که انتظار می رود در این طرح بگنجانند و عملی کنند. مقاومت ها انواع مختلفی دارند ، از تدارکات تا عملیات سازمانی گرفته تا مقاومت معلمان در مورد خود فناوری اطلاعات.

چه آینده ای برای آموزش رایانه ای کودکان
آینده پر از مشکلات بزرگ است. جهان بار دیگر با جیب های بزرگ بی سوادی در هر دو سطح پیکربندی می کند:

بیسوادی ساختاری رایانه ای؛

بی سوادی رایانه ای عملکردی.

تحصیل کودکان به طور فزاینده ای از اختیارات ارگانهای خصوصی خواهد بود و هزینه های آن بیشتر به عهده خانواده ها خواهد بود. قرار گرفتن در معرض اقتصادی خانواده ها در برابر این هزینه جدید هرچه مهارت های فراوانی کسب کند بیشتر خواهد بود.

بازدید : 36
پنجشنبه 19 فروردين 1400 زمان : 9:04

ما می توانستیم در چند خط کار آژانس وب خود را خلاصه کنیم و به شما بگوییم که ما از ایجاد وب سایت در رم مراقبت می کنیم و نه تنها طراحی وب سایت بلکه هنر ایجاد وب سایت است . ما می توانستیم همه افکار خود را با بیان اینکه وب سایت های ارزان قیمت رم میوه بهترین آژانس وب رم است ، خلاصه کنیم.

ما می توانستیم بهترین پیشنهاد ایجاد یک وب سایت شخصی یا ایجاد سایت های تجارت الکترونیکی شگفت انگیز را مانند بسیاری از توسعه دهندگان وب سایت در رم و بقیه ایتالیا به شما ارائه دهیم. حتی اگر غالباً با ورود به مدیریت وب سایت ها از ایجاد ساده یک وب سایت فراتر برویم ، می خواهیم یک داستان متفاوت برای شما تعریف کنیم.

این یک نامه قلب باز است! آن را بخوانید و خواهید فهمید ...

هنگامی که شما با ما تماس بگیرید برای درخواست نقل قول برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای و یا زمانی که شما در مورد پیدا کردن یک آژانس وب است که طرح، توسعه و ایجاد نگران وب سایت های اقتصادی در رم، ما در حال حاضر مرحله توسعه است. برعکس ... ما می دانیم که کل روند ایجاد وب سایت شما چگونه انجام می شود و ما از مشکلات شما در صحبت کردن در مورد پروژه تجاری شما می دانیم.

وقتی به ساخت یک وب سایت فکر می کنیم ، نگرانی ما فراتر از ساخت وب سایت های ارزان و وب سایت های حرفه ای است. ما در حال حاضر به این فکر می کنیم که چگونه وب سایت تجارت الکترونیکی یا ارتباطات بازاریابی وب شما را مثمر ثمر قرار دهیم. حقیقت این است که به دست آوردن این نتیجه به هیچ وجه آسان نیست زیرا امروزه همه قادر به ایجاد وب سایت های تجارت الکترونیکی در رم هستند.

برای ایجاد یک وب سایت در رم ، شما در معرض انتخاب و طیف گسترده ای از قیمت ها برای انواع بی نهایت وب سایت ها هستید. ما نه تنها شرکتی هستیم که وب سایت ایجاد می کند و نه علاقه مند هستیم که به شما پیشنهاد ایجاد وب سایت های حرفه ای با قیمت پیشنهادهای تخفیف یا با قیمت های کاهش یافته را بدهیم.

در این وب سایت هیچ پیشنهادی با تخفیف یا فوق العاده تخفیف وب سایت پیدا نخواهید کرد.

ما شرکتی هستیم که با شروع مسئولیت نتیجه ای که به شما قول می دهیم وب سایت ایجاد می کنیم.

ساخت سایتهای اینترنتی در رموقتی در موتورهای جستجو کلمات کلیدی " نقل قول وب سایت رم " یا " وب سایت های قیمت رم " را جستجو می کنید ، به این معنی است که شما از جهت تصمیم گیری قیمت به جای عاقلترین مدیر نتیجه پیروی می کنید . از آژانس وب معتمد خود در رم بپرسید چه نتیجه ای می تواند شما را تضمین کند.

Seinforma فقط یک آژانس وب نیست و نه فقط یک آژانس بازاریابی وب ساده است. ما موزاییکی از مهارت ها هستیم: ما توسعه دهندگان ، مشاوران وب ، متخصصان "فناوری اطلاعات و ارتباطات" هستیم و ایجاد وب سایت هایی با قیمت های پایدار و با تضمین کمک ، تعمیر و نگهداری و تعمیر وب سایت در صورت خرابی را ارائه می دهیم. ما مدیران شبکه های اجتماعی ، طراحان گرافیک ، طراحان آرم هستیم و برای ایجاد یک وب سایت در رم یا سراسر ایتالیا ، قلب بزرگ خود و تمام همدلی را برای گوش دادن و درک روش کار شما قرار می دهیم.

ما به افراد ، متخصصان و شرکت ها ترکیبی از خدمات مشاوره وب را ارائه می دهیم که تمام نیازها را به روشی حرفه ای برآورده می کنند:

مشاوره اولیه برای طراحی وب سایت ؛
ساخت وب سایت هایی در رم که می توانند به طور مستقل در سیستم عامل های CMS مدیریت شوند.
SEO مقاله نویسی بهینه شده و سرویس نوشتن متن ساده.
گرافیک وب سایت ، ایجاد نمادها و آرم های شرکتی .
مشاوره ، طراحی و ارتباطات بازاریابی وب .
مدیریت بازاریابی شبکه های اجتماعی ؛
آموزش دیجیتال برای وب اختصاص یافته به منابع شرکتی.
در میان شرکت هایی که در رم وب سایت ایجاد می کنند ، کمترین شناخته شده هستیم زیرا حتی وقتی وب سایت های ارزان قیمت ارائه می دهیم از نظر تجاری پرخاشگر نیستیم.

اگر به دنبال " آژانس وب رم با ما کار می کنید " می توانید صفحه اختصاصی ما را جستجو کنید. آژانس وب ما در جنوب رم در نزدیکی Ostia واقع شده است و در هر صورت دور از منطقه EUR نیست.

بازدید : 49
پنجشنبه 19 فروردين 1400 زمان : 9:04

وب سایت تجارت الکترونیک یک نوع از وب سایت که هدف اصلی این است که فروش محصولات است. شرکتهایی که بیشتر به توسعه یک سایت تجارت الکترونیکی نیاز دارند ، شرکتهایی هستند که محصولات خود را می فروشند یا حداقل دارای بخش خاصی هستند (به عنوان مثال تجارت الکترونیکی برای فروش محصولات پزشکی یا بهداشتی).

همانطور که در مقاله ارائه شده ما به طور گسترده شرح داده شده است ، بهینه سازی به دو فعالیت اصلی تقسیم می شود:

بهینه سازی متون و مقالات ؛
بهینه سازی فنی وب سایت ؛
پیوند فعالیت های ساختمانی .
این دو فعالیت برای دستیابی به موقعیت مناسب وب سایت در SERP موتورهای جستجو ضروری است.وب سایت تجارت الکترونیکی بهینه شده

با شماره 06.50.91.42.91 تماس بگیرید

بهینه سازی وب سایت تجارت الکترونیکی ، اولویت را به چه چیزی اختصاص دهید؟
هنگام بهینه سازی یک وب سایت تجارت الکترونیکی ، مهمترین چیز این است که متن های محصول را بهینه کنید . برای این نوع کارها کافی نیست که بدانید چگونه مشخصات محصول را به درستی بنویسید. برای به دست آوردن بهترین نتایج آن لازم است به انجام یک کار هماهنگ است و در کل نامگذاری از دسته بندی و از محصولات تک .

برای بهینه سازی تجارت الکترونیکی و دستیابی به موقعیت های برتر در موتورهای جستجو ، باید با کل سایت درخت طبقه بندی ، با این سایت "روشی سیستماتیک" برخورد کرد.

هزینه بهینه سازی متون یک سایت تجارت الکترونیکی چقدر است؟
بهینه سازی یک سایت تجارت الکترونیک دارای هزینه بالا چرا که نیاز به زمان و دانش از بازار از محصولات شما می خواهید به فروش می رسانند. بهینه سازی یک سایت تجارت الکترونیکی با چند محصول از یک وب سایت با بسیاری از محصولات آسان تر است.

بهینه سازی دسته بندی های محصول
این اولین فعالیتی است که در وب سایت تجارت الکترونیکی انجام می شود ، نمی توان آن را نادیده گرفت.

ارزان ترین راه حل ها برای بهبود موقعیت وب سایت چیست؟
برای تسهیل موقعیت یابی یک وب سایت ، مفید است که از ارتباط با وبلاگی پشتیبانی کنید که در مورد محصولات خاص یا دسته بندی های محصولات صحبت می کند. پیوند وبلاگ به قفسه مجازی می تواند به بهبود ارزش صفحات کمک کند.

بهینه سازی فنی وب سایت
اگرچه هر سایتی باید با بهترین فناوری و بهترین روش ساخته شود ، اما همیشه اینگونه نیست. کاهش هزینه ها ، در زمینه توسعه وب سایت ها ، طراحان وب را ملزم به ساخت سایتهایی می کند که اصطلاحاً ناقص هستند.

بهینه سازی فنی به موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا وب سایت را از نظر فنی ارزیابی کنند و نه از نظر متون و مطالب.

موتورهای جستجو تا حد زیادی وب سایتهایی را ترجیح می دهند که دارای عملکرد عملیاتی (سرعت ، فشرده سازی ، پاسخگویی) در سطح دیگری باشند.

تعداد بی شماری پارامتر وجود دارد (ما حدود 100 مورد را بررسی و بهینه می کنیم) که به شما امکان می دهد کیفیت فنی وب سایت را بهبود ببخشید .

همه اینها به موقعیت یابی یک وب سایت کمک می کند.

پیوند فعالیت های ساخت
برای بهبود بیشتر موقعیت یابی یک وب سایت ، می توان یک فعالیت ایجاد لینک ایجاد کرد .
برای بیان ساده آن ، باید اطمینان حاصل کنیم که پیوند به سایتی که می خواهیم قرار دهیم در سایت های دیگر ظاهر شود.

تأثیر پیوند در سایت دیگر وب سایت ما را ارتقا می بخشد. با این حال ، برای اینکه کسی در مورد ما و وب سایت ما صحبت کند ، باید دلیل خوبی برای این اتفاق بیاورید.

معمولاً شما باید محتوای ارزشمندی تهیه کنید یا محصولی انحصاری داشته باشید که هیچ کس دیگری آن را نداشته باشد. برای کسانی که از وب سایت ما خرید می کنند یک مزیت واقعی ایجاد کنید.

فعالیت ایجاد لینک به خودی خود خدمتی است که می توان جدا از بهینه سازی ساده متون یا بهینه سازی فنی سایت خریداری کرد.

برای دریافت پیشنهاد ، می توانید با پر کردن فرم تماس زیر با مشخص کردن درخواست ساخت یک وب سایت بهینه شده ، با ما تماس بگیرید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 891
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی